غیرفعال کردن پنجره های Autoplay
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
غیرفعال کردن پنجره های Autoplay
نوشته شده در پنج شنبه 10 مهر 1393
بازدید : 236
نویسنده : BENYAMIN

ممکن است شما دستگاه های جانبی گوناگونی را به سیستم خود وصل کنید که در این صورت هربار یک پنجره Pop-up به صورت خودکار اجرا می گردد.

در صورتی که باز شدن این پنجره برای شما آزاردهنده است می توانید اجرای خودکار آن را برای یک وسیله خاص غیرفعال نمائید. برای اینکار وسیله مورد نظر را به سیستم منتقل کرده و اجازه دهید درایورهای آن نصب شوند. سپس پنجره Pop-up ظاهر خواهد شد. با کلیک بر روی دکمه X این پنجره را ببندید.

وسیله فوق را از سیستم جدا ساخته و مجدداً آن را وصل نمائید. این بار که پنجره Auto Play بر روی صفحه ظاهر می شود بر روی گزینه View More Autoplay Options in Control Panel کلیک نمائید. وسیله متصل شده مورد نظرتان در پائین صفحه نمایش نشان داده می شود. اکنون فرمان 'Choose a default' را به 'Take no action' تغییر دهید. هنگامی که برای نخستین بار دستگاهی را به سیستم متصل می کنید این گزینه در دسترس قرار نمی گیرد مگر آنکه پس از اتصال ملزومات دستگاه آن را از سیستم جدا و مجدداً به سیستم متصل نمائید.

اگر می خواهید صفحه اجرای خودکار برای هیچ دستگاهی بر روی صفحه ظاهر نشود کافی است در صفحه ، 'View more Autoplay Options' گزینه 'Use autoplay for all media and devices' را از حالت انتخاب خارج سازید.

(موفق باشید)






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
شروین در تاریخ : 1393/7/13/7 - - گفته است :
این پاپ اپه دهنمو سرویس کرده بود حالا درست شد ممنون اقا بنیامین


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: